روند فعالیت و ارسال سفارشات چگونه است؟

 ارسال سفارشات به چه صورت و از چه طریقی انجام می شود؟

اهرکالا ارائه دهنده مستقیم کالا است و سفارشات شما از انبار مرکزی اهرکالا که در بهترین شرایط نگهداری میشوند. پس از ثبت سفارش درخواست شما و پردازش در انبار مرکزی، توسط پیک فروشگاه طی مدت کمتر از 30 دقیقه تقدیم حضورتان می گردد.
 

حداکثر زمان تحویل کالا چقدر است؟

حداکثر زمان تحویل کالا 30 دقیقه است و سعی ما بر این است که این زمان را به حداقل کاهش دهیم. در شرایط خاص که ارسال با تاخیر مواجه شود، از طریق تماس و پیامک اطلاع رسانی می گردد.
 

اگر سفارش طی مدت 30 دقیقه تحویل نشد، فرایند پیگیری آن به چه صورت می باشد؟

در این صورت میتوانید با چت رایگان داخل سایت یا شماره واتس اپ سایت تماس گرفته یا پیامی قرار دهید که پیگیری های لازم انجام شود.
 

هزینه‌ی ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

حداقل مقدار خرید از اهرکالا 40 هزار تومان است و تمامی سفارشات رایگان ارسال خواهند شد.
 

مناطق پوشش دهی

تمامی مناطق شهری اهر تحت پوشش سرویس اهرکالا میباشد.
 

ورود و عضویت

 کد تایید برای من ارسال نشده است!!!

شما می توانید از طریق گزینه‌ی تماس تلفنی و یا تماس با واحد پشتیبانی، شماره‌ی خود را فعال کنید.
 

 برای خرید از اهرکالا حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله ، برای ثبت سفارش ابتدا می بایست در وب سایت و یا اپلیکیشن اهرکالا ثبت نام نمایید .
 

 می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، ثبت سفارش تنها از طریق وب سایت و اپلیکیشن اهرکالا امکان پذیر می باشد.
 
 

بازگشت کالا

 آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بله، خواهشمند است بلافاصله پس از دریافت سفارش محصولات را بررسی فرمایید و در صورت مشاهده هریک از موارد ذیل، جهت بررسی دقیق تر با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید:

  • مغایرت محصول دریافت شده
  • مبلغ مغایر با قیمت درج شده بر روی محصول ویا وب سایت
  • عدم ارسال بخشی از سفارش
  • اتمام تاریخ مصرف محصول

توجه فرمایید با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.
لازم به ذکر است با توجه به نوسات قیمت در بعضی از دسته بندی‌ها، رسید صادر شده می بایست مطابق با قیمت درج شده بر روی محصول باشد.
همچنین خواهشمند است در صورت مشاهده ی ایراد ظاهری در کالاهای ارسالی، از دریافت آن ها امتناع نمایید.

 

 اگر از خرید خود بعد از دریافت کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

توجه فرمایید با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.
 

 در صورتی که کالای ارسال شده آسیب ظاهری دیده باشد امکان مرجوع نمودن آن را دارم ؟

لطفا هنگام تحویل سفارش توسط پیک، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از دریافت سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.
 

 در صورتی که مشکل کالا درهنگام تحویل قابل مشاهده نباشد ، امکان بازگشت کالا وجود دارد ؟

در شرایطی که ایراد کالا در هنگام تحویل قابل تشخیص نباشد، شما میتوانید پس از دریافت سفارش از طریق تماس با واحد پشتیبانی جهت بررسی مشکل در ارتباط باشید و با توجه به مشکل کالا، بازگشت امکان پذیر می باشد .
 
 

روش های پرداخت کالا

 سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

در صورت کسر وجه ، مبلغ طی 72 ساعت کاری ازسمت بانک به حساب شما واریز می گردد . چنانچه بازگشت وجه طی مدت زمان اعلام شده صورت نپذیرفت، جهت پیگیری با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید .
 

 از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

از ۳ روش قادر به پرداخت هستید که عبارتند از:

  • پرداخت از شارژ کیف پول اهرکالا
  • پرداخت اینترنتی از طریق در گاه پرداخت اینترنتی بانکها
  • پرداخت با کارت بانکی از طریق دستگاه کارتخوان (POS)‌ در محل تحویل
 

کد تخفیف

 چطور میتوانم از اهرکالا کد‌تخفیف دریافت کنم؟

در حال حاضر شما می‌توانید از کدتخفیف اولین خرید از طریق اپلیکیشن (—) استفاده نمایید و سایر کدهای تخفیف از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌گردد.
 

 چطور میتوانم از کد‌تخفیف استفاده کنم؟

در هنگام ثبت سفارش پس از تعیین آدرس و انتخاب کالاها با ورود به سبد خرید ، کادر مربوط به کد‌تخفیف را علامت زده و متن کد را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و با کلیک بر روی گزینه اعمال کد، مبلغ تخفیف بر روی سبد خرید شما لحاظ می گردد.
 

 در صورت لغو سفارش، امکان استفاده مجدد ازکد تخفیف وجود دارد ؟

در صورت لغو سفارش کد تخفیف به صورت خودکار مجددا فعال می گردد.
 

 

شرایط لغو شدن سفارش

 آیا امکان عدم موجودی کالا بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟

در برخی حالات خاص امکان چنین رخدادی وجود دارد که در این صورت واحد پشتیبانی به سرعت با شما تماس خواهد گرفت تا تاخیر در ارسال را با شما در میان بگذارد یا در صورت تمایل شما، سفارش شما با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.
 

 در صورت لغو سفارشی که پرداخت آن آنلاین بوده است، عودت وجه به چه صورت خواهد بود؟

مبلغ پرداختی به اعتبار حساب کاربری شما مرجوع می گردد. در صورت تمایل جهت واریز وجه به حساب بانکی جهت اعلام شماره حساب با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.
 

 چطورمیتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

جهت لغو سفارش با واحد پشتیبانی به شماره 09387962911 (خط مستقیم یا واتس اپ) و یا شماره تلفن 04144226995 در ارتباط باشید.
 

ارتباط با اهرکالا

 در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

طی ۲۴ ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد اما ارسال سفارشات از 8 صبح الی 11 شب امکان پذیر است.
امکان ثبت سفارش مدت دار در بازه زمانی فعالیت اهرکالا نیز امکان پذیر می باشد (در بخش توضیحات فاکتور زمان مورد نظر برای ارسال کالا را اعلام بفرمایید).
 

 چطور می توانم با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنم؟

    • تماس تلفنی با شماره های: 04144226995
    • ارسال درخواست به آدرس ایمیل : info@aharkala.com
    • ارسال درخواست از طریق چت آنلاین در وب سایت 
    • ارتباط از طریق تلگرام پشتیبانی
 

 آیا تعداد خرید از یک کالا در اهرکالا محدودیتی دارد؟

با توجه به اینکه اهرکالا سعی در ارائه تخفیفات به عموم همشهریان را دارد و نوسان بالای قیمت ها در اقلام، زمینه سودجویی برای دلالان را فراهم میکند لذا در ثبت سفارش با تعداد بالا برای برخی کالاها با توجه به شرایط بازار محدودیت هایی از جانب اهرکالا اعمال خواهد شد.